tisdag, februari 20, 2007

gråa hår innan 28? nej tack!

det är konstigt hur fort tiden går, eller hur långsamt den går beroende på var man är och vad man gör. en vecka i frankrike, med skidåkning och allmänt bekymmersfritt liv svischar förbi fortare än man hinner förstå, medans en vecka här hemma ibland är så slow så jag tror det skall vara min sista. om alla veckor vore som semesterveckorna skulle livet vara över innan jag hunnit förstå att jag faktiskt lever, om alla vore som en slow-arbetsvecka skulle jag se ut som 60 innan jag fyllt 28. så kanske är det tur att det finns långsamma veckor och tråkiga dagar, så vi hinner förstå att vi lever innan det är över... låt de dock inte ta över ditt liv!

smile, it confuses people!

/h

1 kommentar:

smurfen sa...

äsch...inte får du gråa hår heller !!! Inte än..du har långt kvar til 28 juh !!!Tänk på såna som..ja E tex,som redan e 28 å HAR gråa hårstrån..err...det här blev inte så bra ! men iaf,min poäng skulle vara att med lr utan gråa hårstrån e du ändå FINAST av alla i mina ögon =)Nu ska jag sätta mig på bussen å " rulla tummen " ;) Puss