söndag, oktober 21, 2007

gråskala


måndag och så osugen på att gå till jobbet, vad kan denna dag ge som skall kunna fylla mig med glädje? ibland känns det meningslöst att ens försöka, samtidigt så gör jag det ändå. försöker. jämt, för sanningen är att valet är att försöka vända dagarna till positiva dagar eller att ge upp. hur trött jag än är på allt just nu, så är ge upp inget alternativ det kommer det aldrig bli.


huvudvärken från igår är nu borta, men smärtorna inuti sitter kvar.

jag tackar för livet, för möjligheterna och för kärleken.

men det är tungt just nu.
it can only get better, right?
love/h

1 kommentar:

Frida sa...

Heej! Jaa jag njuter av hösten! För nu är det höst när den är som bäst :) Solen skiner på alla vackra höstlöv, luften är frisk! Men det är kallt här med, minusgrader tillomed på morgonen! Igår var det minusgrader när jag promenerade vid kl 9 på morgonen, ruskigt kallt! Hoppas allt är bra med dig med! Puss!