tisdag, oktober 30, 2007

glädje


inombords står frågorna fortfarande på rad, huvudvärken kommer och går och tårarna lurar inte långt bort. det har varit tungt, det är tungt. tomt och konstigt. konstigt nog har jag funnit någon form av glädje mitt i mitt känslokaos, bland mina tårar växer tankar om underbara dagar och ljuvliga liv. jag vilar på att allt blir bättre, att de gråa täcke som tänkt min vardag är påväg bort. jag ler och tar mig an nästa utmaning.


australien - alone or not at all?

jag brottas med det här varje dag, ena dagen skriker mitt inre: åk själv!! upplev ngt, gör något annorlunda, våga! (om inte annat så för att du egentligen inte vågar!) nästa dag tar det tvärstopp: men jag vill ju inte! jag stannar hemma, förlorar lite pengar, so what?

Så vad ska jag göra? 1 1/2 månad i australien själv? el ... ja vad är mitt alternativ egentligen, sitta hemma 1 1/2 månad och rullar tummarna? suck!


what to do!?

love/h

2 kommentarer:

smurfen sa...

ÅK kvinna- ÅK till Australine...jag vet att du vågar..jag vet at du vill...åk å skicka mig fina pdate som hur lovely du har det !!! PUSS

Anonym sa...

Hej :) Kikar in o läser lite... måste ses snart! Men det e ju klart du ska åka! Slippa regnet o rusket här. du kommer få det hur bra som helst! kram