lördag, januari 13, 2007

groteskt nackspärr, och jag borde inte ens vara vaken...

[sorry V]
har haft gräslig nackspärr hela dagen som strålar ner i ryggen, imon kommer min enda lediga dag denna veckan. de är så jag får prestationsångest, måste ju göra ngt bra/roligt/spännande nu när ja är ledig.. Fast nej, det måste jag inte! träna kanske, tvinga L att äta thaimat kanske, gå en promenad kanske, läsa kanske.. allt är "kanske", för jag behöver inte boka något. Jag har sisådär tio timmar som bara är mina... lovely!

fyra saker jag behöver nu:
  • en varm vetekudde [orkar inte gå ner, sova bort smärta har alltid funkar för mig..försöker med det igen!]
  • fler lediga dagar i veckan än en
  • gärna en skidsemester och en solsemester
  • mer än åtta timmars sömn

/h

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker vi ska rösta för fler dagar i veckan! Tänk, det skulle ju lösa en massa problem! Du skulle få mer än en ledig dag, fler skulle få jobb för o täcka upp när andra är lediga ... sicken genialisk idé! Hehe! Usch, sov lite middag åt mig med sen! Puss!/F