onsdag, december 03, 2008

moving on.

Efter en helt enkelt ljuvlig helg med jennie & nellie på besök sitter jag nu i ett ihop packat vardagsrum och suckar över det faktum att jag återigen flyttar. Sist jag flyttade bar det av desto längre, då var det lite spännande. Nu flyttar jag enbart för att jag måste, kände mig som fyra år igår och ville bara sätta mig ner på golvet och vägra. Vägra packa, vägra bära, vägra flyttstäda, helt enkelt vägra allt som har med flytten att göra. Men nu funkar det inte så, så här sitter jag med mina överfyllda lådor, smockfyllda väskor och kassar med saker som inte fick plats någon annanstans. Ikväll går lasset, mot studentghettot. Men först bär det till skolan, för att skriva reklamanalys med Amanda. Sen måste jag hämta upp nyckeln till mitt lilla rum, och sen blir det bära av. buä!
with love
pst! jag åker och åker skidor i helgen, yeey!

Inga kommentarer: