måndag, december 08, 2008

dålig

Jag har blivit usel på at skriva, och den senaste tiden har jag gått och funderat på att lägga ner bloggandet. Det kanske inte är en tanke som tagit upp allt förstor plats av min vakna tid, men jag har ändå tänkt den lite då och då. Mest för att jag inte riktigt kan förstå varför jag skriver längre.. Inte för att jag någonsin försökt få detta till en helt hyper spexad blogg som hela sverige läser, och egentligen har jag inte tappat skrivlusten heller.. men asch, jag vet inte. Sen händer det ibland att någon kommenterar, någon man inte ens visste läste och så får jag lite mer lust att fortsätta babbla på om mitt tämligen vardagliga liv. Så jag antar att någonstan, även om jag vill förneka det, handlar det lite om hur många som läser.. och än mer om hur många som kommenterar. (Fast jag aldrig strävat efter att ragga läsare...) Patetiskt.

Vet med mig själv att jag kommer vela över detta ett tag, såhär stora beslut sker sällan i en handvändning! Vi har ju trots allt hängt ihop ett tag, bloggen och jag. Så medan jag speckulerar vidare i frågan tänker jag laga middag, i mitt korridorskök... vilket jag inte har sagt så mycket om än. Mat i sinken. Där har ni det, det är allt ni får veta för nu. Föralltid kanske. Beroende på vilket beslut jag lyckas fatta. Cliff hanger. (haha)

with love

2 kommentarer:

Anonym sa...

du far i alla fall vanta tills vi bor i samma stad igen! :)

Anonym sa...

nähä nog ska du allt fortsätta blogga Hannimontani!