fredag, februari 08, 2008

santa maria inn

tre pizzaslice och madagaskar pa spanska pa ett [i mina ogon] lyxhotell, kingsizebed och handdukar pa rummet. matt och glad, trott och pirrig. borde val egentligen sova, eller framfor allt packa om min ryggsack da jag bara slangde ner allt i Tamarindo. och duscha, duscha av mig all sand och den 6 timmar bussresan jag nyss avslutat. sen, sen. kanske kan jag sova langre an till 7 imorgon, det har jag knappt gjort pa hela resan, varmen och solen har vackt mig upp vid 6-6.30. men har ar kallt, i forhallande till flamingo i allafall. dock kanske flygplanen vacker mig, da det flyger lagt over hotellet.

[jag vill skriva ord om mina stora tankar. farga vaggarna med mitt inre.]

coming up: 22 timmars flygresa, langbyxor och fleecetroja.

karlek, jamt!/h


Inga kommentarer: