torsdag, januari 10, 2008

att bestiga berg i flipflop

det vet ju alla redan fran borjan att det ar en mycket dalig ide, o jag som ska jobba i friluftsbutik o allt borde veta battre o ha fetaste vandringkangorna pa fotterna! haha! men icke.
vi tog oss dock upp, kom upp till ett underbart vackert vattenfall. verkligen frackt med vattenfall, har ju sett de forr men blir alltid lika fascinerad!

Befinner mig nu i en liten hippie by som heter montezuma, har e helt enkelt underbart! Langa vackra strander som inte e full proppade av folk utan ganska tomma, harliga sma resturanger o vackra fargglada sma hur. Har trivs jag verkligen! det ar litet, pyttelitet, men naturen ar sa otroligt vacker o manniskorna sa charmiga! Imon ska ja dock dra vidare, till malpais o surfa. Ska mota upp en svensk tjej dar, familjen far namligen hem imon, o sa ska ja va dar tills sondag... Da bar det upp till Playa Flamingo... o de e da de riktiga aventyret borjar! ja hoppas familjen ja bor hos e trevlig, o att vi kan forsta varandra lite iaf... Ja hoppas ja lar mig spanska fort! haha!

Ikvall ska atas middag pa varan favorit resturang har, pappa fyller ar sa d ska firas!
Sen imon ger ja mig av ganska tidigt, ska bara kolla nar bussen gar...

ta hand om er!

love/h

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad härligt det låter! Kom hem nu ikväll från Hemsedal, har haft jättekul! Blev slalom, lite trött nu, skola imorgon. Men ska absolut bli fler skidresor! Ha det jättebra :) kram