torsdag, november 08, 2007

yihoo!

[L hoppades på snö idag, beviset till att
det inte ens är nära: 7 grader ute. vill
ha kall vinter, tack!!!]

För alla er som har brytt er, men även för er som inte bryr er men ändå läser... det blir inte Australien, nopp inte alls. Inte själv, den här bruden pallade inte trycket. Däremot är hon inte så feg som det kan verka, no no! Costa Rica, here I come! Det blir två veckor resa runt och ha det gött med familjen, sen blir det en månads spanska studier i Flamingo Beach. Oh yes! Känns väldigt befriande att ha tagit ett beslut! Att lära mig spanska har varit en dröm sen länge så himla glad att jag nu verkligen ska göra de! Dreams do come thrue! Det blev inte den dröm jag trott [resa i Australien med K] utan en annan, livet blir aldrig som man tänkt. Dock löser det sig alltid i slutändan! 28 december bär det av... men innan dess skall det ätas lussebullar, pepparkakor, risgrynsgröt och julskinka tills det står mig ut genom öronen!
kärlek/h






1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt med Australien .... men Costa Rica låter ju inte helt fel det heller! Ska du läsa spanska själv sen eller? Vad skönt att resa bort, vill med! Men ska ju till Sälen två veckor över jul iaf, alltid något! Men jag vill ha lite sol också! Puss!/F