torsdag, juni 28, 2007

loving life

Jag Är Tom På Ord!
Ni vet inte hur många gånger jag öppnat den här sidan för att skriva något och bara kommit ut med fem futtiga meningar utan något som helst innehåll! Och nej - jag menar inte att jag alltid skriver skit viktiga inlägg med tankar djupa som havet, men dessa gånger har meningarna inte ens hängt samman. Så det hela har slutat med att jag stängt ner och insett att jag inte har något att komma med...

Jag diggar min tillvaro just nu, skarpt! Jag jobbar med grymma människor, bor med en ljuvlig vän, har mycket bus för mig och ler ofta. Jag kan faktiskt inte alls klaga.. (men om ni verkligen vill veta något negativit så är det min retliga hosta! men den går över)

Nu är jag hemma hos päronen och hämtar dammsugare, klapp-stolar, mjölk och en bil för på lördag är det inflyttningskalajs! woho!

kärlek/h

Inga kommentarer: