måndag, december 04, 2006

trampar vatten

Känns som mitt liv står tämligen still just nu, väntar på någon form av svar om morgondagen och låter livet runt omkring lunka på som alltid. Försöker komma in i någon form av mysbubbla då julen närmar sig, och längtar groteskt mycket efter snö.. Som vanligt lyckas jag inte och stannar i min gråa värld! Runt omkring mig flänger folk, jag vill också flänga.. Och då menar jag inte flänga som i stressa från jobbet till träningen till hemmet till vännerna, jag menar inte vardags flänget. Jag menar att jag vill flänga, flänga runt jorden. Se alla världens hörn, uppleva alla kulturer, möta alla typer av människor och se nya platser. Men i min oro för framtiden och mina frågor om livet har jag fastnat på en plats och fått för mig att det är här jag måste lösa allt.. om det ens går.

/h

1 kommentar:

Anonym sa...

KATASTROF! Hanna! Han starta om modemet igår o nu funkar inte msn heller :( Sitter på skolan nu, håller på att skriva på ett arbete. Du är ju inte inne på msn. Vad ska jag ta mig till? Tänkte att jag lär få gjort en del nu hehe, eller så kommer jag kolla mkt på tv! Hoppas på att Anders ska ha fixat det tills jag kommer hem, men det är inte troligt. Puss!